Ředitelství řádilo ve Francii

Výlet na malou neznámou

Po dlouhé zimě, přišel konečně termín odjezdu na malou neznámou štěrkovnu ve střední Francii. Termín jsme si určili s mým parťákem Radkem na 10.4. Kde jsme měli v plánu být celých 14 dnů. Tuto výpravu jsme pojali trochu slavnostně, páč tento rok slavíme 20 let výročí společné rybařiny. Po dlouhé cestě jsme 20 km před cílem přenocovali v Motelu, ať jsme na ráno svěží a místo hledáme za světla. Ráno po snídani, vyrážíme k jezeru a vybíráme místa k lovu. Po společné poradě, vybíráme místo u konce jezera. V klidu vše rozbalíme, nachystáme potřebné k lovu a vyrážíme postupně prozkoumat vodu. Do večera máme vyvezeno. Celý základní tábor hotový, my usedáme a dáváme vínečko a steaky. První noc se nic neděje, až druhou noc Radek dostává první záběr, byl to kapr 12 kg. Do středy má Radek již 10 kaprů a to od 10 kg do 15 kg venku a já stále nic. Když v tom mě přichází první záběr lysec 14 kg. Byl jsem potěšen, že mám první rybu venku. To jsem, ale nevěděl, že mě čeká překvapení v noci a to lysec 21,5 kg a to z toho samého místa jak ten první. Konečně jsem se trefil do chuti a našel místo kde zobou. Do soboty zdolávám ještě 4 kapry od 10 kg do 16 kg. Radek pokračuje do soboty v krasojízdě a to v podobě dalších 10 kaprů opět vše střední váhy a taktéž pokořuje hranici dvaceti kil a to 20,9 kg. Po prvním týdnu jsme spokojeni, i když panovaly vysoké teploty kolem 25 st. Ale přišlo opět ochlazení a na dva dny ustaly záběry (aspoň jsme se dospali). Pak se to opět rozjelo a my do konce druhého týdne vytáhli každý dalších 10 kaprů od 10 do 15 Kg. Kde já jsem udělal největšího v druhém týdnu 18,7 kg a Radek opět pokořil hranici a to lyscem 21,5 kg. Většině zachutnali 2 malé popečky 10mm,vždy stejné příchutě za sebou - Skrill, R1 a Energy, vše z řady RR. Od Discharge nám fungoval Scopex banana. Když jsme po cestě zpět vše rozebrali, tak jsme se shodli, že jsme spokojeni s touto výpravou. A už teď se těšíme na další. Přeji hodně úspěchů všem rybářům v roce 2015, ať už chytáte na cokoliv.