Soukromka na severu

Ahoj Radku, po delší odmlce jsem se konečně dostal na 4 denní výpravu k vodě. Bohužel jsem z důvodu počasí musel nechat Danu s naši 10měsíční dcerou ještě doma. Vyrazil jsem společně se svým tátou na soukromku na sever. Po příjezdu a potřebných přípravách přišel kapr 10,5kg. Super začátek. Uleháme do bivaku a čekáme na další ryby, bohužel žádná ryba nepřichází. Ráno vstáváme brzy a převážíme pruty. Chvíli před 7 máme hotovo a připravujeme ranní kávu. V tom se rozjíždí můj prut od rákosí a ryby začaly přicházet v pravidelných intervalech. Na konci dne koukáme do záznamu a zjišťujeme, že se mi celkem povedlo zdolat 14 ryb. Váha ryb se pohybovala od 8 do 17kg. Následující den začal dost podobně jako předchozí . Táta během dne zdolal dva kapry 14 a 19 kg, já chytl šest ryb s váhou od 8 do 12kg. Pak přichází nesmělý záběr, výsledkem byl krásný 21 kg těžký šupík. Další den ráno nastala velká změna počasí. Tato změna byla patrná i na aktivitě kaprů. Do konce výpravy jsme chytli už jen pár ryb s váhou do 10kg. Celkově se nám povedlo úspěšně zdolat 35ks kapra a jednoho hezkého lína. Nejúspěšnější nástrahou byly dvě 16mm kuličky Monster fruit jahody nebo ananasu. Další nástrahy byly Top enzym Plum a CherryR1, tygří ořech a nesmím zapomenou na můj oblíbený Energy.

Tak brzo s další zprávou od vody.